Konkurss turpinās

- 9.Februāris, 2021
Laikrakstā

Satiksmes ministrijas paspārnē strādājošā Autotransporta direkcija turpina jau aizpērn – 2019. gada jūlijā – pašu aizsākto riņķa danci ap pasažieru pārvadājumiem nākamajai desmitgadei 16 maršruta tīkla daļās jeb lotēs.

Pagaidām puslīdz skaidrs par uzvarētājiem vien 9 lotēs, tāpēc nu jau konkurss izsludināts nevis, kā sākotnēji bija plānots, līdz 2030. gadam, bet gan līdz 2032. gadam. Jo divi gadi būs pagājuši tiesu darbos, un tas diez vai liecina par korektu un visiem vienādi tulkojamu konkursa nolikumu. Savukārt, ja slidens jau pats konkursa nolikums, ja diskutabli vērtēšanas kritēriji un viena daļa uzvarētāju iepirkuma pirmajā lasījumā izrādījās, maigi sakot, ar ne to labāko reputāciju un baltāko grāmatvedību, tad citādi vienkārši nevar būt. Tāpēc, kā nesen Liesmā visu šo umurkumuru ar pasažieru pārvadājumiem Latvijā nosauca SIA VTU Valmiera valdes loceklis Aigars Vītols, juristu skaistumkonkurss turpinās, faktiski viņiem izsludināta kārtējā sacensība...

Ja pilnīgi oficiāli, tad izsludināts konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu septiņās maršrutu tīkla daļās.

REGULĀRI STARP LĪDERIEM. Ja VTU Valmiera starp Latvijas pasažieru pārvadātājiem daudzu pēdējo gadu laikā profesionālu nozares ekspertu vērtējumā allaž bijusi labāko trijniekā, tad loģiski būtu, ka šis atzinums tiktu ņemts vērā arī valsts budžeta dotāciju dalīšanas brīdī. Kā rāda dzīve, šajā nišā pašvaldību uzņēmums strādā krietni vien godprātīgāk un kvalitatīvāk par dažu labu privātfirmu, kura sevi dižu dara vien uz papīra. 


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru