No nelielas paciņas līdz lielgabarīta precei
«Latvijas Pasts», kā zināms, iedzīvotājiem regulāri nodrošina visplašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā valsts teritorijā vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu vietās. Par Rūjienas pasta nodaļu «Liesma» rakstījusi vairākkārt.
Vienmēr tam bijis pamatots iemesls: te ieviests kāds pastnieku darba uzlabojums, te atkal pelnīti nākusi rūjieniešu kārtējā uzvara konkursā «Labākais pastnieks un pasta operators Vidzemē». Šoreiz ir vēlme noskaidrot, kā Rūjienas pasta nodaļai klājas jaunajās telpās, kur tā atrodas kopš šā gada sākuma.
Komfortablāk – klientiem un darbiniekiem
Kad norunātajā laikā ierodamies Rūjienā, Brīvības ielā 8 – tirdzniecības centra «Top» ēkā, mums jau pretī nāk «Latvijas Pasta» Vidzemes reģiona vadītāja GUNITA TOMSONE un Rūjienas pasta nodaļas vadītāja LAILA VASIĻJEVA, lai, ievērojot valstī noteiktos ierobežojumus, izrādītu gadu mijā paveikto jurģu galvenos ieguvumus. Abas stāsta:
«Par pārvākšanos uz gaišākām, siltākām un, galvenais, pasta pakalpojumu nodrošināšanai mūsdienīgākām telpām spriedām jau labu laiku iepriekš. Viens no pārmaiņu iemesliem nenoliedzami bija arī tas, ka iepriekšējā mājvietā apkures sezonas laikā papildus pasta pakalpojumu nodrošināšanai mums bija arī... jākurina trīs krāsnis. Darba dienās nekas, bet, kā sekoja brīvdienas, tā pēc tam vai visa pirmdiena pagāja, kamēr atkal tikām normālos darba apstākļos. Nu šī problēma atkrīt! Domājot par klientiem ar kustību traucējumiem, pie iepriekšējās pasta nodaļas ārdurvīm bija ierīkota zvanu poga.
PASTNIEKU MAIŅA. Šķirojot kārtējo pasta mašīnas vedumu pa adresātiem, pastnieces Solveiga (no kreisās), Modrīte un Sarmīte pamazām piepilda savu pasta somu, kurai mūsdienās gan vairs ir tikai simboliska loma, jo nu jau ar to vien vairs nepietiek – sūtījumus piegādājot, talkā jāņem arī auto bagāžnieks. Ārijas Romanovskas foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv