Kā krievi sankcijās caurumu atrada
Arī Valmierā uz ielām itin bieži parādās trafarētu CSDD automobiļu pavadīti jaunieši salātzaļās vestēs uz motocikliem. Tiek kārtoti braukšanas eksāmeni, jo divriteņu motorizēto spēkratu vadītāju satiksmē – īpaši jau gada siltajā sezonā – parādās arvien vairāk. Kā liecina statistika, šopavasar populārākās motociklu markas Latvijā bijušas Yamaha un BMW. Braucam pa lepno!
Starp citu, Rietumu pasaulē – īpaši jau ekstrēmāku ceļojumu piekritēju vidū – joprojām populāri ir krievu motocikli ar blakusvāģi Ural, kurus, kā zināms, ilgus gadus ražoja Krievijas pilsētā Irbitā. Tie Ural motocikli, kurus bez lielām problēmām ražoja vēl līdz šī gada 24. februārim, aprīkoti ar divu cilindru boksera tipa 41 zirgspēka dzinēju ar 750 kubikcentimetru tilpumu, kas atbilst Euro-5 vides klasei. Kā liecina 2021. gada pārdošanas rezultāti, no kompānijas Ural Motorcycles pārdotajiem 2,4 tūkstošiem motociklu ar blakusvāģi tikai nieka 70 braucamie atraduši savus pircējus un lietotājus pašā Krievijā. Reāli Ural ražotājs jau ne pirmo gadu strādā galvenokārt eksportam, gandrīz 100 procenti Irbitā tapušo motociklu realizējot ASV, Kanādas, Eiropas, Austrālijas un Japānas tirgos. Iespējams, ka lielais pieprasījums pēc Ural ir arī tāpēc, ka Ural Motorcycles ir viens no retajiem motociklu ražotājiem pasaulē, kas vēl piedāvā iegādāties motociklus ar blakusvāģi.
REĀLS BEZCEĻNIEKS. Par tādu var uzskatīt jau vairākus gadus ražoto motocikla Ural modeļa Gear Up speciālo modifikāciju Sahara, kam ir divu riteņu piedziņa, kur caur kardāna pārvadu tiek novadīta vilkme arī uz blakusvāģa riteni. No standarta modeļa Sahara atšķiras ar bagātīgu bāzes aprīkojumu un plašu papildu aprīkojuma sarakstu. Ražotājs nerekomendē ar šo 16 tūkstošus eiro vērto triju riteņu monstru braukt ātrāk par 110 kilometriem stundā. Tas nav šosejnieks, tas ir tuksnešu un purvu bridējs! Foto no www.autofun.ph
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv