Liepkalni nišas tirgū ienāk ar bezglutēna produktu sēriju
Jau nedēļu uzņēmums SIA «Liepkalni», kas plašāk pazīstams ar zīmolu maiznīca «Liepkalni», pircējiem piedāvā jaunumu – bezglutēna produktu līniju. Jaunie produkti, tāpat kā līdzšinējie «Liepkalnu» gardumi, ir roku darbs.
Cilvēkiem ar palielinātu pārtikas jutību
Uzņēmums SIA «Liepkalni» Latvijā ar zīmolu maiznīca «Liepkalni» zināms jau kopš 1992. gada, savukārt Igaunijas tirgū no 2018. gada ar zīmolu «Pärnamäed». Soli pa solim, mērķtiecīgi investējot un attīstot maizes un konditorejas ražošanu, uzņēmums kļuvis par vienu no iemīļotākajiem gardumu meistariem savā jomā!
Gadu pirms uzņēmuma 30. gadskārtas paralēli līdzšinējām ražošanas tradīcijām sperts drosmīgs solis jaunā nišas segmentā – bezglutēna produktu ražošanā. Un kāda sakritība! Pirms 30 gadiem pirmos rudzu maizes klaipiņus pēc senču receptēm Rūjienā sāka cept pats «Liepkalnu» saimnieks Dagnis Čākurs, bet tagad jauno bezglutēna gardumu sērijas projektu Rūjienā virza viņa meita Agne Čākure, kura pēc Rīgas Juridiskās augstskolas absolvēšanas jau gadu aktīvi darbojas «Liepkalnu» komandā, paralēli darbam turpinot vēl izglītoties.
«Liesma», viesojoties bezglutēna ražotnē, vēlējās dzirdēt, cik liels komandas darbs ieguldīts jaunajā bezglutēna produktu līnijā.
AGNE ČĀKURE. Bezglutēna produktu grupas projekta virzītāja. Publicitātes foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv