Septītnieks uz starta finālbraucienam
6. decembris, kad svinīgā ceremonijā tiks paziņots konkursa Latvijas Gada auto 2020 uzvarētājs un arī vinnētāji atsevišķās nominācijās, vairs nav aiz kalniem. Pirmdien konkursa organizators Māris Ozoliņš jau radio Star FM ētera tiešraidē paziņoja pirmā žūrijas balsojuma rezultātus. Ir nosaukts lielais septītnieks, no kura tad nāksies izvēlēties pašu karali. Alfabēta secībā, kas gandrīz sakrīt ar pretendentu cenu listi dilstošā secībā, finālā iekļuvuši Audi E-tron, BMW X5, Mazda CX-30, Peugeot 208, Renault Clio, Škoda Kamiq un Toyota RAV4.
Nenoliedzami interesanta grupa, kurā vismaz pāris automobiļu ar savu tehnisko piedāvājumu un kvalitātes kritērijiem ir ne tikai korpusa tiesu priekšā pārējiem. Taču arī šiem īpatņiem pa blusai var atrast, pie tam vērā ņemamas... Bet par to vairāk ne vārda! Šoreiz Rūcamlapas ciemiņš ir vīrs, kurš jau trešo gadu desmitu uzsācis kopā ar konkursu Latvijas Gada auto un nemainīgi bijis tā žūrijas priekšsēdētājs. Latvijas auto žurnālistikas Maestro – ATIS JANSONS. Viņa spriedumos par tehniskām lietām un foršajā humorā allaž ieklausos, arī šoreiz esmu priecīgs noķert Ati kādā pauzē starp testa braucieniem. Ar ko tev šī gada konkurss atšķiras no citiem, iepriekšējiem? Nē, nu nav jau īpaši citādāks... Tikai turpinās tas process – jo tālāk, jo trakāk! Jo ir milzīga cenu distance, izmēru distance, piemēram, starp Peugeot 208 un to Mercedes, kas, lūk, tur aizbrauc... Un mūsu Lindiņa tur pavisam maziņa izskatās tajā milzīgajā šķūnī (smaida). Es domāju, ka mūsu konkurss – gribi vai negribi – nonāks pie varianta, kāds ir slavenajā angļu žurnālā Car. Tur ir pilnīgi noteikti nodalītas nominācijas, grupas, un tur nevērtē vienā konkursā Peugeot 208 un Audi E-tron. Tur sadala grupās un vērtē atsevišķi premium klasi, kas ir cilvēkiem ar ārkārtīgi augstu ambīciju un pārticības līmeni.
ATIS JANSONS
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv