Robotzvans atgādina par pieraksta laiku
Lai uzlabotu Vidzemes slimnīcas pacientu apkalpošanu un strādātu pēc iespējas efektīvāk, jau trīs dienas slimnīcā pacientu apzināšanai tiek izmantoti robotzvani, kas pacientiem atgādina par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu.
«Robotzvans Vidzemes slimnīcā jau trīs dienas – pirmdien, otrdien un trešdien aktīvi ir veicis pacientu apzināšanu. Ir gadījumi, kad cilvēki, nepazīstot telefona numuru, nepaceļ telefonu un neatbild uz zvanu, bet lielākā daļa tomēr paceļ, noklausās ziņu un izdara arī pieraksta izvēli. Pagaidām ir bijis tikai viens gadījums, kad pacients netīšām ir izdarījis nepareizu izvēli un pēc tam pats zvanījis uz slimnīcas reģistratūru, lai mainītu savu izdarīto izvēli,» norāda Vidzemes slimnīcas Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže.
ZVANU CENTROS ik dienu jāapkalpo simtiem pacientu zvanu un jāveic arī pacientu informēšana par pierakstu laikiem. Robotzvans pacientam būs īss un konkrēts atgādinājums par pierakstu, dodot iespēju apmeklējumu apstiprināt vai to atcelt. Agnijas Upītes foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv