Vai Laicena iela būs industriālā maģistrāle?

- 23.Februāris, 2022
Valmierietis
Laikrakstā

Dienvidu industriālā maģistrāle-Linarda Laicena ielas savienojums  ar TEN-T tīklu.  Vai to lasīt burtiski un tā arī saprast — vai viltība? Kāpēc tieši industriālā maģistrāle, ja īpatnējo svaru Linarda Laicena ielai pieguļošajā zonā veido sabiedriskā un dzīvojamā apbūve?  

Kāpēc, ja gadiem mēs esam cīnījušies par Gaujas kreisajā krastā izvietotā rūpnieciskā sektora ietekmes mazināšanu, par krastmalas kaut daļēju atbrīvošanu ilgtermiņā no rūpnieciskās apbūves? Kāds ir šīs rīcības patiesais mērķis? Vai tiešām tā ir iecere savienot vienā sasaistē pie dzelzceļa izvietoto industriālo parku ar Gaujas krasta ražotnēm? Tā arī tas būtu jāatspoguļo sabiedriskās apspriešanas materiālos. Un jāatspoguļo tā, lai ir jūtams mērķis. Bet mērķa nav!  

Līdz šim mēs esam pārāk vienkāršoti piegājuši pilsētas centra pārupes daļas ielu tīkla sakārtošanai. Reālajā dzīvē eksistē viena pati Stacijas/Mazā Stacijas  iela un Cēsu iela uz pusslodzi, —viss. Kā galvenā maģistrāle kalpo Stacijas iela, kas sevī uzsūc visu pilsētā ienākošo transportu no dienvidu virziena (tajā skaitā arī no Cēsu rotācijas apļa). 

Ar to arī vajadzēja sākt. Pateikt sev, kas ir kas un kas būs kas. Jau pirms sabiedriskās apspriešanas atšķetināt šo mežģīni, ko savērps vai varētu savērpt šī industriālā maģistrāle.  

TĀ BIJA IECERĒTS. Cēsu ielas kvartāla apbūves makets ar Cēsu ielai pieguļošajām, nerealizētajām divpadsmit stāvu ēkām.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru