Vidzemes Augstskolā izveidota paaudžu mārketinga stratēģija
Vidzemes Augstskolas (ViA) paaudžu mārketinga stratēģijas izstrāde un īstenošana ir viena no aktivitātēm, kas tapusi projekta «Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas» ietvaros.
Tā ir vērsta uz mērķtiecīgu, aktīvu un ieinteresētu jauniešu piesaisti studijām tehniskajās nozarēs, ViA informācijas tehnoloģiju bakalaura studiju programmas mērķa, unikalitātes un starptautiskās reputācijas izvērtēšanu, tehnoloģiskajiem risinājumiem (EdTech, Educational Technologies) izglītībā, mērķauditorijas un mērķvalstu definēšanu, sadarbības uzņēmumu, augstskolu un organizāciju piesaisti ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs.
Informācijas tehnoloģiju (IKT) nozarē pieprasījums pēc kvalificēta, digitāli prasmīga darbaspēka būtiski pārsniedz piedāvājumu, kā rezultātā trūkst IKT speciālistu. Reģionu pilsētās speciālistu trūkums ir vēl izteiktāks tādēļ, ka daudzi profesionāļi pārceļas strādāt uz galvaspilsētu vai ārvalstīm, taču, piedāvājot pietiekami ambiciozus studiju un praktiskās pieredzes izaicinājumus, tie var mainīt savu izvēli par labu reģionam.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv