Neliels atskats motormācībā
Valmierā jau kādu laiku pilsētas maršrutos kursē pilnīgi jauni Polijā ražoti Solaris autobusi, kuriem ir hibrīda – dīzelis un elektriskais – dzinējs. Par jauno tehnoloģiju vienkāršiem vārdiem stāsta pieredzējis motoru eksperts, autovadītājs – praktiķis ar krietnu stāžu tieši pie autobusa stūres Edgars Zaķis:
«Nedaudz par to, ko zinu saistībā ar jaunajiem hibrīdbusiem. No mācību laikiem Priekuļu tehnikumā man vēl spilgtā atmiņā pirmie mēģinājumi noregulēt tukšgaitu. Kad – bez kādiem īpašiem elektroniskiem palīgiem – bija jāpanāk stabila motora darbība minimālos apgriezienos, paļaujoties tikai uz dzirdi un sajūtām. Tagad to visu veic elektroniski moduļi, visādi gaismas plūsmas mērītāji, gāzu analizatori. Bet būtība jau nemainās – tukšgaita ir pats neekonomiskākais un motoram nelabvēlīgākais (kaitīgākais) darbības režīms!
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv
Nesaprotu kāpēc pilnu versiju var lasīt par maksu.Laikam lai max izspiestu sulu nevis informētu.Atłautais rakstīšanas laiks-smieklīgs.
Kopumā raksta saturs atgādina viena ,ne pārāk zinoša indivīda sarunu ar otru vēl mazāk zinošu specu.Nekāds hibrīdu tehnologiju tehnisks izvērsums.Varētu uzrakstīt vairāk bet tie verifikācijas pārrāvumi ir vienkārši stulbi.
Saprotu, ka Raimonda kungs ir vismaz RTU Autotransporta institūta doktorants, kurš aiz gara laika te ieklīdis un pilnīgi nejauši sastapies ar pamācību bērnudārza puikām. Šitādu neražu tik gudram cilvēkam!