Dažādas rūcamlietas

16.Februāris, 2017
Dzīvesstils
Laikrakstā

Šoreiz atkal izskriesim cauri pavasarīgā galopā portālam iauto.lv — tur allaž kas tāds, kam tie Rūcamlapas lasītāji, kuri joprojām dažādu iemeslu dēļ ar globālo tīmekli uz jūs, uzreiz klāt netiek. Bet zināt taču gribas visiem!

Pērnā gada līderi

Knapi otrais 2017. gada mēnesis rit, taču visi gali par aizvadīto gadu pasaules auto tirgū jau savilkti! Kompānija Jato apkopojusi 2016. gadā pārdotos jaunos automobiļus pa zīmoliem. Tas ļoti būtiski, jo ir koncerni, piemēram, Volkswagen, kurā ražo ne tikai tautas vāģus, bet arī Audi, Škoda un Seat. Tā nu Volkswagen pērn pārdoto apjomu ziņā līdzīgs ar Toyota, abiem pa 10,3 miljoniem pārdotu jaunu auto, taču japāņiem tojota no konveijera noripo tikai ar vienu zīmolu!

Tāpēc īstais TOP6 reitings 2016. gadā ir šāds:

* Toyota —  7054087 vieglie auto;

* Volkswagen  — 5942370 vieglie auto;

* Ford — 5725883 vieglie auto;

* Honda — 4332166 vieglie auto;

* Nissan — 4330366 vieglie auto;

* Hyundai — 4099343 vieglie auto.

Grozies, kā gribi, bet Āzijas dominante pirktāko auto vidū turpinās, pirmajā sešniekā viņi vinnē 4:2. Tiesa, tagad arī austrumnieku zīmolu spēkratus ražo ārpus mītnes valstīm, tāpēc, piemēram, korejietis pēc pases top Eiropā un tamlīdzīgi.

Kas attiecas uz Toyota, tad šis zīmols pērn bijis pārdotākais arī Baltijas valstīs — 8397 jaunas tojotas ripo pa ceļiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Pieaugums pret 2015. gadu ir liels — plus 1452 mašīnas!

Interesanti, ka pērn par 260%(!!!) pret 2015. gadu pieaudzis Baltijā pārdoto Toyota hibrīdauto skaits — 1684 pret 652. Ko te piebilst — laikam jau pircēji novērtē šo tehnoloģiju tieši Toyota izpildījumā.

SKARBI PIEVILCĪGS. Tieši tāds ar savu īpašo krāsojumu un jauno dizainu ir moto tūrismam domātais, tāpēc ar sānu čemodāniem aprīkotais Harley-Davidson jaunākais ražojums Road King Special. motor.ru foto


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru