Garāžā pie Koļas...

11.Maijs, 2017
Dzīvesstils
Laikrakstā

Vasaras braucamlaiks ir atkal vaļā vēries, un kas tad būtu intensīva braukšana bez remontēšanas! Jāteic, ka mūsu kaktu celiņi, lokālie grunts ceļi un pat lielceļi ar asfalta segumu joprojām ir izcili pateicīga biznesa vide auto remontētājiem: cik tad nu var tā spēkrata piekare, dažādi šarnīri un vesela gumijas bukšu armija to bedru un bedrīšu krunku turēt!?

Loģiski, ka vēlamies savu auto remontēt iespējami ekonomiski, tāpēc katrs normāls cilvēks centīsies atrast savam maciņam draudzīgāko risinājumu. Protams, labā servisā pastāvīgam klientam atlaidi iedos, taču ar visu to lielākoties remonti sanāk visai sālīti... Ja mēneša algā uz rokas nav skaitlis ar četriem cipariem, jāmeklē varianti. Un bieži vien tos atrodam pie kaimiņa garāžā, sauksim šo izpalīdzīgo vīru ar mehāniķa iemaņām un praktiķa pieredzi pelēkajā auto remonta biznesā vienkārši un draudzīgi par Koļu...

Pie Koļas garāžā alias kaktu servisā noteikti sanāks lētāk nekā oficiāli noformēts remonts auto servisā, tomēr ir vērts paturēt prātā veco labo tautas parunu — skopais maksā divreiz. Šoreiz Rūcamlapā daži reāli piemēri no šādu remontu prakses, kur pēc tam garāžā pa lēto veikto nācies pārremontēt — un par dārgu naudu — BOSCH CAR SERVICE speciālistiem.

Remonts par sviestmaizi

Ideālā gadījumā automašīnas remonts būtu jāveic licencētā servisā, taču, kā zināms, dzīvē viss notiek citādi — kāds paziņa iesaka it kā kvalitatīvu un pārbaudītu autoservisu vai privātpersonu, kas sola ātri un lēti spēkratu salabot. Par to, kā viss reizēm var pavērsties pēc šāda remonta, stāsta BOSCH CAR SERVICE servisa vadītājs Normunds Tarkšs:

«Šajos servisos detaļas mēdz nevis salabot, bet vienkārši atvienot. Apsola, ka būs ātri un lēti, taču rezultāts var izrādīties pilnīgi pretējs. Klientam pirmajā acu uzmetienā šķiet — it kā ļoti labi, meistars daudz neprasīja, viss notika ātri. Piemēram, gadījums ar kādas automašīnas lambda zondi. Klients atbrauc un sūdzas, ka automašīnas dzinējs strādā nevienmērīgi un degvielas patēriņš ir augsts. Uzsākot remontu, mūsu meistari atklāja, ka lambda zondes vietā ir ieskrūvēta aizdedzes svece. Esmu redzējis šādu brīnumu — lai samazinātu automašīnas balstiekārtas brīvkustību, viena no izdilušajām daļām bija aptīta ar izolācijas lenti. Pareizi, protams, būtu bijis konkrēto gumijas buksi nomainīt.»


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru