Kad stratēģijai nav horizonta
Ziņa, ka pārdošanā nonācis cūkkopības komplekss, gaļas pārstrādes ražotne un reizē arī populārais zīmols KUNTURI, daudziem bija kā zibens spēriens ziemotās debesīs, jo nelielais, bet stabilais uzņēmums ir viens no lielākajiem darba devējiem un nodokļu maksātājiem Rūjienas apvienībā, kā arī Latvijas Novada Garšas pārtikas kvalitātes konkursa starptautiskās žūrijas sudraba godalgu ieguvējs jau otro gadu pēc kārtas.
Rindas pie firmas veikaliem un izbraukuma tirdzniecībā arī apliecina pircēju atzinību. Tad kādēļ šāds lēmums? Vaicājām SIA «Kunturi» valdes priekšsēdētājam un SIA «Naukšēni» izpilddirektoram, uzņēmējam JURĢIM KRASTIŅAM.
Cik gadu jau ir «Kunturiem»?
«Kunturi» pastāv kopš 1993. gada. Šogad janvārī aprit 16 gadi, kopš es esmu «Kunturos». Kad 2006. gadā «Kunturi» nonāca pie mums, apzinājos, ka uz Latvijas kopējā cūkkopības nozares fona tā nebūs liela ražošanas apjoma saimniecība, bet toties ar kvalitatīvāku produkciju nekā vidēji tirgū. Šis uzstādījums ir saglabāts! Lai gan visus šos gadus saimniekošanā ir ieguldīts ļoti daudz laika, spēka un finanšu līdzekļu, ražotne, lai arī vairākkārt uzlabota un modernizēta, joprojām ir neliela. Cūkgaļu tirdzniecībai un pārstrādei pašu pārtikas produktu ražotnē nodrošina vien 300 sivēnmātes un kopējais dzīvnieku skaits līdz 5000.
JURĢIS KRASTIŅŠ: «Pirms lēmuma publiskošanas sasaucu «Kunturu» komandu. Tā bija psiholoģiski vissmagākā sapulce manā mūžā. Atklāti izrunājāmies. Kārtējo reizi sapratu, cik daudz brīnišķīgu cilvēku ir ar mani. Sapratāmies arī šajā jautājumā. Vislielākais paldies visiem cilvēkiem, kuri ir bijuši un kuri ir joprojām kopā ar mani. Šī ir vislielākā dzīves vērtība.» Ārijas Romanovskas foto
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv