Jau darītas, bet tagad oficiāli reģistrētas lietas
Vairāk nekā divas nedēļas pagājušas, kopš vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministre Inga Bērziņa sava Valmieras novada apmeklējuma laikā 1. martā svinīgā ceremonijā Sedas pilsētas bibliotēkā atklāja Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru jeb VPVKAC.
Piektdienas pēcpusdienā Liesma ieradās raudzīt, kā sokas ar klientu apkalpošanu. Pāris apmeklētājas bija ieradušās, viņu problēmas katra savā bibliotēkas telpā palīdzēja risināt gan VPVKAC un bibliotēkas vadītāja Viktorija Briunina, gan viņas kolēģe ANITA AUNIŅA. Vecākā bibliotekāre un klientu apkalpošanas speciāliste, atsveicinājusies no klientes, bija gatava nelielai sarunai.
Pavisam neilgs laiks pagājis, kopš te ministre bija un jauno centru atklāja. Kā sokas ar darbiem, vai kas mainījies jūsu ikdienā?
Jā, otrā nedēļa būs pagājusi. Jaunā centra atklāšanas dēļ cilvēku bibliotēkā varbūt pat vairāk nav, vienkārši daži pakalpojumi tagad tādi oficiālāki, kas caur klientu apkalpošanas centra mājaslapu tiek reģistrēti. Pa šīm mūsu centra darba dienām līdz šim bijuši nu jau 25 reģistrēti pakalpojumi.
ARĪ PAŠAI VĒL JĀMĀCĀS. Anita Auniņa atzīst, ka divās pirmajās Sedas VPVKAC darba nedēļās pārsvarā nācies darīt jau zināmu darbu, taču esot arī lietas, kuras vēl jāapgūst. Ekipējums vien tagad ļoti nopietns: divi telefoni VPVKAC, viens – bibliotēkai plus vēl dators.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv