Rotācijas aplis netur slodzi

- 6.Augusts, 2024
Pie mums un citur
Laikrakstā

Lai ko te kāds censtos iestāstīt, Strenču pilsētas galvenā – Rīgas un vēlāk Valkas iela ir vienlaikus arī dzīva tranzīta maģistrāle, un šo Valmieras – Valkas šosejas posmu ikdienā regulāri izmanto ne tikai tūkstoši vieglo automobiļu, busiņu un maršruta autobusu, bet arī simti smagi pielādētu kravas automašīnu ar baļķiem, kūdru un daudzām citām kravām. Tāpēc ļoti liela slodze ir Valkas ielas krustojumā ar Trikātas ielu pirms 10 gadiem (pabeigts 2014. gadā) izbūvētajam rotācijas aplim.

Kaut kādu iemeslu pēc šeit slodzi netur katra virziena kreisā jeb iekšējā mala, tāpēc šajās vietās ir gan salauztas brauktuves granīta apmales, gan arī pabojāts dabīgā akmens bruģis rotācijas apļa iekšpusē.

Savā ziņā šāda situācija rada draudus kustības drošībai, tāpēc pietiekami operatīvi ir veikti pasākumi, lai jau šogad uzsāktu un līdz 30. novembrim pabeigtu darbus, realizējot projektu, kura oficiālais nosaukums pašmāju projektētāju firmas SIA Ceļu komforts izpildījumā ir Satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu un seguma atjaunošanas darbi. Atkārtotā iepirkumā, kurā piedalījās divi pretendenti, par 71967,58 eiro rotācijas apļa kapitālas rekonstrukcijas darbus nosolījusi firma SIA Valkas ceļi.

KĀPĒC GRANĪTS NETUR? Kāpēc šādas izturīgas dabīgā akmens brauktuves apmales Strenčos uz maģistrālās Valkas ielas esošā rotācijas apļa malās drūp gluži kā cukura graudi, gribētos pavaicāt vispirms jau šī objekta projektētājiem.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru