Rail Baltica tiešām ir vajadzīgs?
Dzelzceļa līnijas Rail Baltica projekta parlamentārā izmeklēšanas komisija ir apstiprinājusi, kā arī pēc Saeimas prezidija akcepta publiskojusi savu gala ziņojumu, tostarp nosaucot 18 dažādas amatpersonas, kuras ir pieļāvušas kļūdas, kas beigās novedušas pie visa projekta īstenošanas apdraudējuma. Vai arī, kā teikts dokumentā, nav ieņēmušas pietiekami aktīvu pozīciju.
Trīs pirmie vārdi šajā sarakstā (amatpersonas, uz kurām gulstas pati lielākā atbildība) ir ekspremjers Krišjānis Kariņš, bijušais akciju sabiedrības RB Rail stratēģiskais direktors, bet patlaban satiksmes ministrs Kaspars Briškens, kā arī bijušais satiksmes ministrs Tālis Linkaits. Pie tam kādu kaut vai minimālu rēķinu piestādīt vairāk ir iespējams tikai Briškenam, jo Kariņš un Linkaits abi ir «bijušie» un vismaz ekspremjers vienmēr varēs pateikt, ka ir ticis maldināts, viņam nav sniegta patiesa informācija utt.
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv
Cik ilgi lausit Sedliniekam turpināt tukši apcerēt tematu, kas Liesmā jau dauxz labāk pārrunāts. Te-vecu konservu atziņas
Turklat Rail Baltik Valmieras navadam nekādu labumu nedos. Vairāk rakstiet un priecāsimies par ātro Viļņas- Talinas vilcienu,kurš arī Valmierā piestās
Sen skaidrs kā diena, ka Railtupiks Latvijā nevienam nav vajadzīgs, izņemot to glumo un pārgudro ļautiņu kontingentu, kuri raduši līdzīgos megaprojektos dāsnu personīgo labumu gūt no procesa imitācijas nevis orientēti uz gala rezultātu, kas viņiem ir bijis un joprojām ir pilnīgi pofig.