Rūjienā 10 jauni dzīvokļi!

- 19.Aprīlis, 2016
Tūrisms un daba
Laikrakstā

Šodienas sabiedrība pieprasa no izglītības augstu kvalitāti un no katra šajā procesā iesaistītajiem — atbildību par tajā sasniedzamo rezultātu. Sabiedrībai nepieciešamas personības ar spēcīgiem raksturiem un individualitāti, kas spēj sadarboties. Tādējādi pedagoģiskajam procesam ir jāmeklē nestandarta pieejas, lai izglītības rezultātā personība spētu sevi apliecināt kā individualitāte.

Skolas un ģimenes sadarbības rezultātā gan skolas personāls, gan ģimenes locekļi spēj labāk iepazīt bērna personības attīstību un palīdzēt bērnam izkopt individuālās spējas un prasmes. Šoreiz vēlos pastāstīt par ļoti veiksmīgu skolas un vecāku, vecvecāku sadarbību, ar kuru tika veicināta skolēnu spēju, prasmju un interešu attīstība, kā arī sociālās pieredzes veidošana. Protams, sadarbības procesa veiksmīgai norisei neiztikt bez mērķa, līdzekļiem, uzdevumiem un rezultāta. Par būtiskāko šajā sadarbībā vēlos uzsvērt vecāku un vecvecāku vēlmi iekļauties skolas aktivitātē, atsaukties uz aicinājumu un kvalitatīvi pavadīt laiku kopā ar bērniem, viņus iedrošinot, pamācot, palīdzot.

IZDOSIES! Madara Kalniņa padoms 4.b klases skolēniem ir īstā laikā.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru