Sākas Georga Apiņa ielas rekonstrukcija

- 6.Jūlijs, 2016
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Šonedēļ visiem Valmierā un piepilsētā jau sāktajiem ielu un lielceļu rakumiem pievienosies vēl viens — sāksies Georga Apiņa ielas rekonstrukcija tās dzīvākajā posmā: starp Beātes un Rubenes ielu. Žēl, bet, pateicoties kārtējam sūdzībniekam par iepirkumu konkursa rezultātiem, šie apjomīgie ielas remonta darbi sākas nevis maijā, kā tas bija paredzēts, bet tikai jūlijā. Rekonstrukciju veiks būvfirma Ceļu pārvalde, kas Valmierā jau strādājusi A. Upīša ielas rekonstrukcijas projektā. Īpašs prieks par to, ka projekts tapis pašu mājās Valmierā — to izstrādājusi ceļu projektēšanas firma SIA Ceļu komforts. Zīmīgi, ka tieši šogad, uzņēmuma 10. jubilejas gadā, pašmāju projektētājiem vēl viens ļoti nopietns un sarežģīts projekts Valmierā — Cempu ielas rekonstrukcija. Par to sīkāk citu reizi, šoreiz Liesmai par G. Apiņa ielas projekta būtiskākajām niansēm stāsta Ceļu komforta būvprojekta vadītājs EDGARS LEITIS.

Pirms kāda laika Valmierietis par šo projektu jau informējis, tomēr nebūs lieki vēlreiz pārrunāt dažas svarīgas lietas. Kāpēc tika diezgan būtiski — apmēram par metru — pacelts augšup G. Apiņa un Beātes ielas krustojums? Vai šāds uzbērums neprasīs papildu zemes darbus un arī finansējumu?

Īstenībā jau uzbērumam izmantojam to pašu citā ielas vietā norakto segas materiālu, kas jānomaina tāpēc, ka tas vienkārši ir nolietojies. Nekas klāt nebūs jāved, izmantos tikai objektā iegūto materiālu. Iemesls šādam pacēlumam ir visiem labi zināmā situācija pie veikala Maxima, kur regulāri tiek pārkāpti Ceļu satiksmes noteikumi: izbraucot uz G. Apiņa ielas, liela daļa autovadītāju met riņķī savus auto, neaizbraucot līdz tuvākajam krustojumam. Tas pats tiek darīts arī, braucot pretējā virzienā. Tādā veidā tiek apdraudēti pārējie satiksmes dalībnieki. Arī pretī Maxima ir zemes gabali, kuri laika gaitā nonākuši dažādu īpašnieku rīcībā un kuriem piekļūšana no G. Apiņa ielas liegta tikai tāpēc, ka iela patlaban atrodas pārāk dziļā ierakumā. Augstākajā vietā, ievērtējot ielas brauktuves līmeni, uzbērums būs apmēram 1,5 metri. Faktiski nekādi garenkritumi neveidojas, vienkārši tā virsotne, kas patlaban ir pie A. Upīša ielas, tiek pārcelta līdz G. Apiņa ielai, un tas ielas slīpums, kas patlaban ir no G. Apiņa ielas līdz A. Upīša ielai, tagad būs no K. Baumaņa ielas līdz G. Apiņa ielai. Vienlaikus tiek sakārtota ūdens atvades sistēma, izbūvētas papildu gūlijas.

JOPROJĀM BEZ LUKSOFORA. Lai arī cik intensīva kustība dažreiz izskatītos G. Apiņa un Beātes ielas krustojumā, mērījumi rāda, ka pagaidām šeit vēl luksofors nav nepieciešams. Taču iespēja šo regulējumu uzstādīt ir paredzēta un attiecīgās apakšzemes komunikācijas tiks iebūvētas.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru