"Tesla" Vācijā un akmeņogles Ķīnā
Pasaule ir paradoksu pilna. Kamēr viena mūsu planētas daļa par varītēm cenšas ierobežot globālās sasilšanas riskus, šajā sarežģītajā ceļā ik pa brīdim nonākot arī pie daža laba absurda risinājuma, tikmēr otri demonstratīvi šķauda virsū pirmajiem, vēl vairāk gādājot par atmosfēras sildīšanu... Kaut kādā veidā šie procesi atspoguļojas arī autobūvē.
Kā zināms, Eiropā lielākais jauno automobiļu tirgus ir Vācijā. Pēc pašām jaunākajām ziņām vācieši septembrī, kad pārdoti 196972 jauni automobiļi (par 25,7% mazāk nekā pērnajā septembrī), pirmoreiz tirgus vēsturē elektromobiļus pirkuši vairāk par dīzeļiem, jo elektromobiļu segments spējis kāpināt tempu un ar 33655 pārdotiem eksemplāriem sasniedzis 17,1% no kopējās tirgus daļas.
Visvairāk pirktais elektromobilis septembrī Vācijā bijis amerikāņu ražotais Tesla Model 3 ar 6828 mašīnām, tālu apsteidzot pašmāju elektromobili Volkswagen ID.3 (2694) un Čehijas ražojumu Škoda Enyaq (2027). Starp citu, septembrī elektromobilis Tesla Model 3 vien par 68 auto pārdošanas apjoma ziņā atpalicis no Vācijā joprojām vispieprasītākā automobiļa – parastā Volkswagen Golf (6886).
ELEKTRISKA BRAUKŠANA. Kā liecina tehniskie dati, 283 zirgspēkus jaudīgais Tesla Model 3 ar vienu uzlādi spēj veikt vismaz 400 kilometrus. Braukšana it kā klusa un zaļa, vienīgais jautājums – no kurienes šī elektrība? Foto no elektrumveikals.lv
Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv