Vispirms – apakšzemes komunikācijas

- 7.Oktobris, 2020
Pilsētās un novados
Laikrakstā

Informējot par dažādām ielu remontu aktualitātēm Valmierā, Liesma nesen rakstīja par šoruden paredzētajiem uzlabojumiem tajā pilsētas satiksmes infrastruktūrā, kuru ikdienā izmanto gājēji un arī velosipēdisti. Septembrī tika uzsākta gājēju un velosipēdu kopīgu ceļu izbūve Rubenes ielas posmā no Beātes ielas līdz Georga Apiņa ielai un Valkas ielas posmā no Raiņa līdz Tērbatas ielai. Abos šajos projektos darbi notiek pa to ielas malu, kas atrodas pilsētas centra pusē.

Valkas ielā, posmā no Raiņa ielas līdz Tērbatas ielai, kur darbu izpildi par 325214,73 eiro (ar PVN) iepirkumā nosolīja SIA NCC BALTIC no Rīgas, par kopīgu gājēju un velosipēdu ceļu tiek pārbūvēta jau esošā ietve. Vienlaikus šajā Valkas ielas posmā pēc jaunā gājēju un velosipēdistu celiņa izbūves brauktuve tiks sašaurināta līdz 7,5 metru platumam.

Pavisam citādi darbi būs Rubenes ielā, kur šajā posmā – no Georga Apiņa ielas līdz Beātes ielai – iepriekš gar privātmāju sētām nekāda kājceliņa, nemaz nerunājot par veloceliņu, nebija.

JĀROK PRĀTĪGI. Brigadieris Ivo Stalbergs (no labās) pieskata, kā ar miniekskavatora kausu pamazām uzmanīgi tiek atsegti apakšzemē esošie kabeļi. Tālākajā darbu zonā – Rubenes ielas posmā jau tuvāk Limbažu ielas rotācijas aplim – Woltec vīri telekomunikāciju vadiņus pamazām ietērpj jaunā, izturīgā čaulā, maģistrāles pārbaudei uzstādot baltas plastmasas kontrolakas. 


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
kaajaamgājējs - 7.Oktobris, 2020 - 13:52

Un tajā pusē, kas ir uz Valmiermuižu joprojām neviens netīrīs, nekops un varēs kājas no pakaļas izlauzt. Tad kād jēga reģionālās reformas ietvaros ielai, ja ir divas pilsētas un lauku puses. Viena kopta, otra ?????

Pievienot komentāru