Divkosība žurnālu lappusēs
Ko dara sievietes, gaidot bērnus no nodarbībām? Nereti pārlapo vienu, otru un trešo žurnālu. Pārlapo plānākus un biezākus. Tādus, kas pirkti par eiro, un tādus, kas gandrīz par trim. Vēl sievietes parasti parunājas, ko tajos žurnālos izlasījušas. Tad viņas pamana interesantu tendenci: nav jēgas ar dažādo nosaukumu medijiem mainīties, jo kā vienā, tā otrā, kā nedēļas, tā mēneša izdevumā nereti dominē tās pašas tēmas, tie paši interviju varoņi. Tad rodas jautājums — kāpēc? Seko pašu izdomāta atbilde, ka uz vāka jau lauku sievietes maz liek, tur spīd tās, kuras pamatoti, bet biežāk nepamatoti mūsu sabiedrībā sauc par zvaigznēm: šovu, kino, reklāmu, ētera spīdekļiem.
Taču lasītājas pamana vēl kādu iezīmi, ko droši vien labi redz, bet kā krupi norij žurnālu satura redaktori. Īpaši mēnešrakstos uzmanības centrā pašlaik ir cilvēki, kuri uz dzīvi raugās daudz plašāk, nekā noteiktu darba grafiks, paša naudas maks. Sarunas iniciē par vērtībām, par dzīves jēgu.