Reputācijas labirintos klejojot

- 2.Jūnijs, 2015
Laikrakstā

Nule klajā nācis pēc kārtas jau 11. ikgadējais izdevums Uzņēmumu reputācijas tops 2015, ko veido LIAA, Porter Novelli un Dienas Bizness. Tas ir ļoti interesants aptauju statistikas apkopojums, kas norāda uz dažādiem procesiem gan uzņēmējdarbībā, gan sabiedrībā kopumā, uzdod jautājumus, uz kuriem ne vienmēr atrodamas ātras un virspusē esošas atbildes...

Ievadam daži spilgti citāti. Normunds Skauģis, SIA Lāči valdes loceklis: «Laba reputācija ir uzņēmuma ilgtermiņa veiksmes atslēga, tā sniedz priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem brīžos, kad patērētājam ir jāizdara izvēle par labu kādam no produktiem.»

Evija Ansonska, Nords Porter Novelli direktore un topa veidotāja: «Cilvēku un uzņēmumu lēmumu un darbības kvalitāte būtiski pieaugtu, ja mēs apzinātos, ka mums ir dota tikai viena iespēja atstāt pirmo iespaidu, nodot savu ziņu, uzņemties atbildību, rīkoties pareizi utt. Pamatojums ļoti vienkāršs — mūsu sociālā dzīve ir ieguvusi tādu ātrumu un prātam grūti aptveramus apmērus, ka kontaktu skaits ar citiem cilvēkiem, informāciju, uzņēmumiem, to precēm un pakalpojumiem ir tik intensīvs, ka otrai iespējai vienkārši nevar atlikt laika.»

GAN ATTĪSTĪBA, GAN REPUTĀCIJA. Skats uz Valmieras stikla šķiedras saimniecību no putna lidojuma. Foto no Valmieras stikla šķiedras arhīva


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru