Pupu meklēšana un klikšķināšana

- 22.Aprīlis, 2015
Valmierietis
Laikrakstā

Pavasaris ir tāds apcerīgs laiks, kad pirmās lapiņas kokiem akurāt tik maigas kā peļu austiņas, tāpēc i homo sapiens vīrišķajai, i sievišķajai daļai tā vien prāts nesas uz kaut ko tālu, netveramu... Taču Miķelis šajā kontekstā grib runāt par ļoti taustāmām lietām — reklāmas biznesu tā sauktajā globālajā tīmeklī, kurā arī valmierieši mēģina ko nebūt nozvejot.

Nupat Valmierā caurbraucot bija piestājis kāds vieds Latvijas mēroga plašsaziņas līdzekļu eksperts. Kā par brīnumu, viņš neuzstājās ne Vidzemes Augstskolā, ne Vidzemes TV un pat ne leģendārajā Leduspagrabā, toties neformālā sarunā padalījās ar Miķeli dažās mediju profita gūšanas iespēju niansēs, kuras autoram šķiet pārāk būtiskas, lai paliktu tikai un vienīgi šauram lokam zināmas un pielietojamas.

Viesaprāt, pati jaunākā un iedarbīgākā metode, ko lietojot lielākie Latvijas globālā tīmekļa portāli, esot tā sauktais pupi&klikšķi princips. Kā zināms, reklāmas devēja interesi par kādu izdevumu nosaka tā lasītāju skaits, tieši tāpat kāds interneta pļāpturis var pretendēt uz nopietnu komercinformāciju par vēl nopietnāku naudu tikai tad, ja naudas maka turētājs būs pārliecināts, ka šo pļāpturi ik pa brīdim kāds pieklikšķina ar datorpeli vai ar pirkstu nolaiza skārienjutīgo ekrānu pa tiešo, meklējot arvien jaunu interesējošu informāciju.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru