Laipns, uzmanīgs un atsaucīgs

- 6.Aprīlis, 2017
Viedokļi
Laikrakstā

Tieši tādu pircēji sagaida pārdevēju vai jebkura pakalpojuma sniedzēju. To apliecinājusi arī nacionālā mazumtirdzniecības tīkla «Elvi» nesen veiktā patērētāju aptauja par, viņuprāt, būtiskākajiem faktoriem veikalu izvēlē. Iegūto datu analīze apliecinājusi, ka jebkuras tirdzniecības vietas panākumu atslēga ir tieši attiecīgā veikala darbinieki un viņu darba kvalitāte. «Elvi» informē: 75% aptaujāto atzinuši, ka viens no būtiskākajiem kritērijiem, ko ņem vērā, izvēloties savu iepirkšanās vietu, ir laipns, uzmanīgs un atsaucīgs personāls. Tikai tad seko citi nosacījumi: veikala vai pakalpojuma nodrošinājuma vieta («Tuvāk mājai — tuvāk sirdij!»), izdevīgu cenu un akciju piedāvājums, produktu kvalitāte, vietējās produkcijas, kā arī autostāvvietas pieejamība un vēl citi būtiski kritēriji.

Droši vien daudziem vēl labā atmiņā ir laiks gandrīz pirms trīsdesmit gadiem, kad, jūtot atmodas vēsmas, radās pirmie vietējie privātie veikaliņi, skaistumkopšanas saloni, šūšanas darbnīcas un vēl citi uzņēmējdarbības uzņēmumi. Viss bija kaut kas jauns un pirmo reizi! Tāda arī tolaik bija attieksme pret pircēju. Ar vēlmi izpatikt, lai katrs jaunais pircējs atgriežas un kļūst par pastāvīgu klientu. Pircējs bija plaukstoša biznesa pamats, tādēļ arī sekmīgi valdīja tirdzniecības zelta likums: pircējam vienmēr taisnība! Tauta savus pirmos vietējos veikalus, to īpašniekus un pārdevējus tik tiešām mīlēja. «Liesma» tolaik veica plašu aptauju, lai noskaidrotu populārākās vietējās tirdzniecības vietas un laipnākos pārdevējus. Iedzīvotāju atsaucība bija ļoti liela, un aptaujas kopsavilkums vēstīja: vietējie tirgotāji un pakalpojumu sniedzēji — tas ir spēks. Tik varens, ka tirgoties gribētājiem no malas tolaik bija problemātiski iekļūt Valmieras tirgotāju kopienā. Atceros, cik izmisīgi to mēģināja izdarīt Rīgā tolaik populārais tirgotājs Raimonds Gerkens.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru