Saldējums un rasisms

- 18.Jūnijs, 2020
Viedokļi
Laikrakstā

Augstskolas studiju laikā, apgūstot kursu «Krīžu komunikācija», domāju, ka šis nav vieglais darbiņš. Pandēmijas izplatība to apstiprināja, jo uzņēmumi izmantoja dažādus komunikācijas modeļus. 

Bija uzņēmumi, kas klusēja un nekomunicēja, daži neņēma vērā notiekošo, bet daļa krīzi izmantoja, lai spodrinātu savu tēlu, pieņēma lēmumus, kas raisīja diskusijas, arī runas par rasismu saistībā ar melnādainā vīrieša nāvi ASV. Kas atbalsojas pat saldējuma nozarē, un atkal nākas komunicēt saspīlētos apstākļos, jo sabiedrībā valda dažādi uzskati. Jāpauž informācija, lai apmierināti ir visi, citādi uzņēmuma tēls cietīs. 

Plašas diskusijas raisījis viens no Rūjienas saldējumiem – «Melnītis» jeb angliski «Blacky», kas dažuprāt aicina uz rasismu. Tādas pašas diskusijas pirms kāda laika izsauca uzņēmuma «Food Union» vizuālie reklāmas materiāli, kas šobrīd ir atsaukti. Viņu moto bija: «Krāsains starp baltajiem». Uzņēmums tā akcentēja, ka saldējumam «Pols» ir pieejamas jaunas garšas, ne tikai ierastais baltais.


Pilno versiju par maksu ir iespējams aplūkot adresē www.news.lv

Komentāri
Pievienot komentāru