Šādi sačakarēt ir jāmāk
«Jaunā Lattelecom televīzija ar nosaukumu Helio ir kārtējais pierādījums tam, ka pie mums diemžēl neko nevar izdarīt tā pa īstam, konkrēti un līdz galam...» – tā raksta kāds no neskaitāmajiem šīs kompānijas interaktīvās televīzijas lietotājiem facebook tīklā, kurā pēdējā laikā netrūkst līdzīgu komentāru saistībā ar šīs kompānijas neseno atjauninājumu, kas jau skāris 50% lietotāju visā Latvijā un drīzumā skars arī pārējos.
Šajā gadsimtā, kad no jaunajām tehnoloģijām sagaidām intuitīvu saskarsmi, vienkāršu un saprotamu lietošanu, Lattelecom nācis klajā ar šāda mēroga kompānijai visai neglaimojošu produktu. Iepriekš jau biju dzirdējis cilvēku gaušanos par šīm pārmaiņām, nodomāju – gan jau nebūs tik traki, arī pirms vairākiem gadiem pēc pirmās atjaunināšanas bija liela neizpratne – nekas, noklepojāmies un pieradām. Bet brīdī, kad šīs pārmaiņas skāra arī manu televizoru, atlika vien nobrīnīties, kā vispār šādu produktu mūsdienās saviem klientiem rokas sniedzas piedāvāt. Tie, kuri nav šīs kompānijas draugi, iedomājieties situāciju: lai pārslēgtos uz nākamo kanālu, jums jāveic divas darbības – ar OK pogu apstiprinot pirmo, un tā uz katru nākamo, ja ir vēlme caurskatīt vairākus. Šādu un līdzīgu akmens laikmeta lietu šajā Helio pirmajā laidumā ir neskaitāmi.